ساده بودن...

مرد باراني

ساده بودن...

هميشه ساده زندگي كن

سادگي خودتو تو انجام هر كاري حفظ كن

جايي به دنيا اومدم كه ادماش خوش بخت بودن چون ساده زندگي ميكردن

از همون بچگي تصميم گرفتم ساده زندگي كنم

ساده بپوشم

و ساده كارامو انجام بدم

ساده ...ساده...ساده...

اما حالا

حالا كه بزرگ شدم

 حالا كه از اون ادما با تمام سادگيشون دور شدم

از سادگي و هرچيزي كه بهش مربوط بود متنفر شدم

 چون همين سادگيم باعث تنهاييم شد

حالا ديگه حتي وقتي لباس ساده ميپوشم مسخرم ميكنن

خدايا اگه اينا واسه اينه كه بزرگ شدم

جونمو بگير چون نميتونم از بچگي و سادگي خودم جدا باشم

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:12---31 فروردين 1393
نه بابا ناراحت نشدم.من بااین چیزاناراحت نمیشم.ممنون که به وبم میاین.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 21:2 ] [ ali ] [ ]